Sunday, February 27, 2011

Yüksek Sadakat – Live it up (Türkçe Sözleri)

Yüksek Sadakat – Live it up (Türkçe Sözleri)


Yüksek Sadakat – Live it up (Türkçe Sözleri)

Here is your favourite song on the radio
İşte en sevdiğin şarkı radyoda


Shake your head to the beat- it is rock n roll
Tempoya kafanı salla-bu rock n roll
If you are feeling the world has kicked you down
Eğer dünyanın seni yıktığını hissediyorsan
All you need is just to have a little fun
Bütün ihtiyacın biraz eğlenmektir
Hey, it’s time to live it up
Hey,şimdi gününü gün etme zamanıdır
My friend, put the record on
Arkadaşım,plağı çalıştır
Sing it loud and let it out
Yüksek sesle şarkı söyle ve sesini bırak çıksın
Life is beautiful
Hayat güzel
My friend let it out
Dostum,sesini bırak çıksın
Life is beautiful
Hayat güzel
Give yourself a break,
Kendine bir mola ver
Come on and live it up
Gel ve gününü gün et
Give yourself a break
Kendine bir mola ver
Driving on with no map to lead me on
Bana öncülük etmek için haritasız/plansız ilerliyorsun
Eyes on the horizon and there is no turning round
Gözler ufukta ve dönen yok
Sometimes i feel, i feel i’m not alone
Bazen yalnız olmadığımı hissediyorum,hissediyorum
So let your colors shine right next to mine
Bu yüzden bırak renklerin tam benimkilerin yanında parlasın
Hey, it is time to live it up
Hey,şimdi gününü gün etme zamanıdır
My friend, put the record on
Arkadaşım,plağı çalıştır
Sing it loud and let it out
yüksek sesle şarkı söyle ve sesini bırak çıksın
Life is beautiful
Hayat güzel
My friend let it out
Arkadaşım,sesini bırak çıksın
Life is beautiful
Hayat güzel
Give yourself a break
Kendine bir mola ver
Come on and live it up
Gel ve hayatını yaşa
Give yourself a break
Kendine bir mola ver
I say, my friend life is beautiful
Arkadaşım, hayat güzeldir diyorum
I say, my friend life is beautiful
Arkadaşım, hayat güzeldir diyorum
I say my friend to put the record on
Arkadaşıma plağı çalıştırmasını söylüyorum
Sing it loud and let it out
Yüksek sesle şarkı söyle ve sesini bırak çıksın
Life is beautiful
Hayat güzel
My friend let it out
Arkadaşım,bırak sesini çıksın
Life is beautiful
Hayat Güzel
Give yourself a break,
Kendine bir mola ver
Come on and live it up
Gel ve hayatını yaşa
Give yourself a break
Kendine bir mola ver

No comments:

Post a Comment